H&M
Zakupy w sieciówkach wywołują kontrowersje. Dla niektórych sklepy jak H&M to przedstawiciele fast fashion, czyli bezrefleksyjnego robienia zakupów. Inni podkreślają, że w jednym miejscu można kupić ubrania dla wszystkich członków rodziny, co jest niezwykle wygodne. Skąd bierze się popularność sieciówek?

Moda dla każdego

Jednym z największych atutów zakupów w dużych sklepach jest różnorodność asortymentu. To kwestia nie tylko stworzenia specjalnych działów dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Zwolennicy sieci H&M podkreślają, że oferuje ona dużą rozpiętość rozmiarów. Na taką wygodę trudno liczyć w modowych butikach, które z racji ograniczonej przestrzeni mają ubrania zwykle tylko w kilku rozmiarach. Sieciówki robią wiele, by pokazać, że są dla każdego. Stale aktualizowana oferta jest więc widoczna nie tylko na ulicach, ale także profilach instagramowych wielu celebrytek, aktorek czy piosenkarek. Sporo z nich chce pokazać, że żyje tak, jak inni a dowodem na to mają być właśnie ubrania powszechnie dostępne. Nawet jeśli zostały wykorzystane tylko do zrobienia sesji zdjęciowej.

H&M, czyli przystępna cena

Wiele osób, które robią zakupy w sieciówkach, podkreśla, że chętnie wsparłoby polską modę. Niestety, ceny kolekcji polskich producentów stanowią skuteczną barierę przed takimi zakupami. Zestaw kilku koszulek z dobrej jakości bawełny to wydatek rzędu 300 złotych a sukienki potrafią kosztować nawet tysiąc złotych. Sweter z dobrej przędzy to także kilkaset złotych wydatku. Kupując kilka elementów garderoby, można wydać równowartość mniejszej pensji. Za te same zakupy w H&M zapłaci się znacznie mniej, a na wyprzedaży kwota będzie jeszcze bardziej przystępna. Podobnie wygląda kupowanie dodatków, czyli ozdób, biżuterii, butów i torebek. Ich cena w sieciówce jest kilka razy mniejsza niż w markowym butiku. Jakość w jednym i drugim przypadku bywa porównywalna, co dodatkowo uzasadnia zakupy.

Powiew światowej mody

H&M kusi klientów na wiele sposobów. Przystępna cena, bogaty asortyment to nie wszystko. Są jeszcze kolekcje specjalne, które dla sieci projektują najlepsi w branży. Mariaż z przodującymi domami mody, które tworzą limitowane kolekcje dla sieciówek to już tradycja w ofercie. Miłośniczki mody mogą więc liczyć na ubrania z metką Karla Lagerfelda za cenę nieporównywalnie niższą niż w butiku Chanel. Unikatowe kolekcje stanowią prawdziwą gratkę dla miłośniczek mody, ale też zwykłych klientek, które mogą sobie pozwolić na wyjątkowy element garderoby. Kolekcje specjalne nie są tworzone w dużej ilości egzemplarzy, szybko więc stają się towarem bardzo pożądanym. Często nadaje im się drugie, tekstylne życie, ponieważ szybko trafiają na strony aukcji internetowych.

Marka H&M stara się podążać za gustami klientów. Od lat wspiera także recykling ubrań, przyjmując odzież, której klienci już nie chcą. Można za nią otrzymać specjalne bony rabatowe do wykorzystania przy kolejnych zakupach.

Jeden komentarz

  1. Przede wszystkim jest to wygodniejsza opcja zakupów i po prostu pomaga w spotkaniu ze znajomymi. Galerie handlowe obecnie temu służą miedzy innymi, w tym samym czasie można oglądać ubrania itp.

    gimko

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *